top of page

Εξαγωγές: Πώς να επιλέξετε τις σωστές λέξεις-κλειδιά για τις Google Ads Καμπάνιες;


Ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία που θα χρησιμοποιήσει μια εταιρία με έντονη εξαγωγική δραστηριότητα είναι η διαφήμιση στο Google AdWords. O βασικότερος λόγος είναι ότι αποτελεί ένα από τα κύρια μέσα για να προωθήσει τις υπηρεσίες ή και τα προϊόντα της στο εξωτερικό, ενώ θα υποβοηθήσει παράλληλα και το SEO της.


Ωστόσο, δεν είναι λίγες οι φορές που το διαφημιστικό budget εξαντλείται γρήγορα χωρίς αποτέλεσμα. Έτσι, οι διαχειριστές των καμπανιών δεν βλέπουν το χρηματικό κεφάλαιο που επενδύουν σε διαφημιστικές καμπάνιες να αποφέρει αρκετές πωλήσεις και να έχουν κέρδη.


Ζωτικής σημασίας τακτική για την μέγιστη δυνατή απόδοση μίας Google ads καμπάνιας είναι η επιλογή των κατάλληλων λέξεων-κλειδιά. Τα κατάλληλα keywords συμβάλλουν στην αύξηση του δείκτη ποιότητας των διαφημίσεών σας και στην υψηλότερη κατάταξη τους. Στη συνέχεια η υψηλή κατάταξη της διαφήμισης, σε συνδυασμό με μια βελτιστοποιημένη σελίδα προορισμού αυξάνει τις πιθανότητες να οδηγήσει η διαφήμισή σας σε πώληση και εξαγωγές.


Πώς να επιλέξετε επομένως τα σωστά keywords; Στην αρχή αναζητήστε ιδέες για λέξεις-κλειδιά και ομάδες διαφημίσεων βάσει των όρων που περιγράφουν την εταιρία σας, το προϊόν ή την υπηρεσία σας, το site σας ή μια κατηγορία προϊόντων που σχετίζεται με ότι θέλετε να διαφημίσετε.


Ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει αρκετά στην δημιουργία καμπάνιας του δικτύου αναζήτησης είναι το εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών των Google Ads, επειδή παρέχει ιδέες για λέξεις-κλειδιά και εκτιμήσεις για την επισκεψιμότητα από πιθανούς αγοραστές του εξωτερικού. Επιπλέον, μπορείτε να λάβετε στατιστικά στοιχεία ιστορικού, όπως για παράδειγμα πόσες φορές οι χρήστες έχουν αναζητήσει μια λέξη-κλειδί ή πόσο ανταγωνιστικό είναι το συγκεκριμένο keyword.


Ένα συνηθισμένο λάθος που κάνουν όσοι είναι ακόμα αρχάριοι με τη διαφήμιση στο Google Adwords, είναι ότι φτιάχνουν μία μόνο καμπάνια με πολύ λίγα adgroups τα οποία περιέχουν τεράστιο αριθμό από λέξεις κλειδιά. Σε αυτή την περίπτωση δυσχεραίνεται όμως, το συνολικό monitoring και η βελτιστοποίηση. Για αυτό το λόγο, η πιο αποδοτική στρατηγική είναι να χωρίζετε σε βασικές θεματολογικές ενότητες τις επιμέρους καμπάνιες σας και καθώς προχωράει η διαφήμιση να προσθέτετε ή να αφαιρείτε adgroups.


Χρησιμοποιήστε 2-4 keywords ανά adgroup, τα οποία να σχετίζονται άμεσα όμως με το θέμα της κάθε ομάδας. Οι λέξεις – κλειδιά που έχετε επιλέξει θα αντιστοιχίζονται αυτόματα σε παραλλαγές, όπως είναι πιθανά ορθογραφικά λάθη ή τύποι πληθυντικού αριθμού. Μπορείτε βέβαια να συμπεριλάβετε ανά adgroup περισσότερα από 4 keywords αρκεί να είναι άμεσα συνδεδεμένα με το θέμα της συγκεκριμένης ομάδας.


Παραλείψτε, επίσης, τα μονολεκτικά keywords. Μην ξεχνάτε πως αν χρησιμοποιείτε keywords με μία λέξη, θα προσελκύσετε σίγουρα αρκετούς χρήστες αλλά όχι αρκετούς δυνητικούς πελάτες της επιχείρησής σας. Σκεφτείτε επίσης ότι αν η λέξη-κλειδί είναι μία λέξη υψηλού ανταγωνισμού ο προϋπολογισμός σας θα εξαντληθεί αστραπιαία.


Μην ξεχνάτε, τέλος, ότι η προσθήκη αρνητικών λέξεων – κλειδιών δεν αποτελεί επιλογή, αλλά επιτακτική ανάγκη. Ο λόγος είναι ότι τα αρνητικά keywords αποτρέπουν την ενεργοποίηση των διαφημίσεών σας από συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις που δεν ταιριάζουν ή ανταγωνίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.


Όλα τα παραπάνω διδάσκονται στο Beyond Exports - Executive Diploma, το Πρώτο Εξειδικευμένο και Πιστοποιημένο Executive Diploma στις Εξαγωγές και το Διεθνές Εμπόριο που διεξάγεται από το IST College,​ υπό την αιγίδα του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών.


Σαματά Λουκία Digital & e-Commerce Manager

Σαματά Λουκία

Digital & e-Commerce Manager











 


#executivecoaching #executiveeducation #howtoexport #trainingprogram #internationaltrade #certified #diploma #accredited #education #highereducation #exports #exporters #beyondexports


87 Προβολές0 Σχόλια
bottom of page